Hardcore akció platformjáték a műfaj szerelmeseinek.
Bezony, a platformelemek és ellenfelek nyújtotta kihívások végett kimondottan a műfaj rajongóit célozza be az I Want To Be Human, ehhez pedig egy, a számos alkalommal már látott és éppen ezért egyedülállónak már annyira nem mondható, de mégis különleges fekete-fehér, pixeles látványvilágba van csomagolva a játékmenet, ahol a Sin City-hez hasonlóan, egy-két platform elem mellett a vér kerül vörösen megjelenítésre, ebből pedig lesz dögivel, mert akcióban is dúskál.
Főhősünk a vámpírlány, aki 2D oldalnézetben bosszú hadjáratra indul (mi más), hogy megmentse a beleszerelmesedett, és a gonosz erők által eltorzított fiúját, ehhez pedig nem szerénykedik magához rántani egy shotgunt, amivel apró pixeles húscafatokra hentelheti a különféle torzszülötteket, miközben a könyörtelen kihívásokat nyújtó platform és akadály elemeket kell kerülgetnie a dupla ugrások és falon ugrás lehetőségének bevetésével, életerejét a pixel cafatok felszedegetésével töltögetve vissza.
A játék több világra, azok pedig több pályára vannak osztva a klasszikus módon, ezeket az elhintett sztori foszlányok kötik össze, amikor a világok végén elérjük és legyűrjük a bosst, jópofa, kézzel rajzolt képregényeket nyerve el jutalmul, de természetesen nem ebben a blőd ámokfutásban, hanem a kihívások emelt szintjében van a játéknak az igazi vonzereje, remekül tervezett és felépített, összetett akadályokat nyújtva, melyek teljesítéséhez elengedhetetlen az ellenfelek pozíciójának és a platform elemek, akadályok mozgásának a kiismerése.
Ha pedig sikerül belerázódni - nem csekély ügyességet követelve -, akkor nekihasalhatunk a rejtekhelyek felkutatásának, hogy kulcsokat, a kulcsokkal pedig a rejtett gyűjtögetni valókat kaparintsuk meg az extra kihívás teljesítése érdekében.
Random nem igazán érdemes megvenni a nem szokványos látványvilág, a techno zenei aláfestés és a kedvszegő kihívások végett (a nagyon kevéske elérhető kritika mind le is értékelte), éppen ezért kimondottan a platformjátékok rajongóinak tudom ajánlani, de nekik erősen, mert igazi hardcore kihívásokat biztosít a bemelegítést követően, de akinek az elhangzottak alapján felkeltette az érdeklődését és próbára tenné magát, feltétlen kukkantson rá, mert gyakran szerepel akcióban, amikor 7-800 forintért megszerezhető az egyébként nem csak minőségi, de tartalmas játék, aminek fő negatívumai, hogy ezeket a koncepciókat már mind láthattuk valahol, egy idő után önismétlődővé válik, mert hiányzik belőle még egy jó adag kreativitás, sajnos nem egy alkalommal közhelyes elemeket szerepeltetve, főképp az egyszerű bossok esetében, így minden dicséret ellenére is, éppen hogy kiemelkedik a pixeles középszerből.
6 pont
Műfaj: akció platformer
Megjelenés: 2016. (PC) 2017. (PlayStation 4)
Fejlesztő: Sinclair Strange
Kiadó: Rising Star Games
Zerko
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése