Miközben a Call of Duty: Vanguard launch trailerrel jelentkezett, a Battlefield 2042 háza tájáról nagyon rossz hírek érkeztek.
Nem kell már sokat várakozniuk a Call of Duty széria kedvelőinek, november 5-től ismét csatába indulhatnak PC (a gépigény itt található), PS4, PS5, Xbox One és Series X/S platformokon, a várakozás megnehezítésére pedig befutott a szokásos módon mesterien vágott launch trailer, más kérdés, hogy maga a játék milyen lesz, mert könnyen meglehet, hogy a legjobb pillanatait ismételten már most láttuk.
Más a helyzet, a szintén novemberi premierre kitűzött Battlefield 2042-vel, a 19-ére datált játékkal komoly gondok akadnak és kérdéses, hogy ezek javításra kerülnek-e a megjelenésig - ha nem sikerül, akkor bizonyára mindenki ismeri az EA üzletpolitikáját, hogy abban az állapotban repül a boltok polcaira, mert mire erre fény derül és kitör a közfelháborodás, már több millió példányt eladtak belőle -, erre hívja fel a figyelmet Tom Henderson a Gaming Intelen megjelent cikkében, márpedig a korábbiakban bizonyítottan belsős infókkal rendelkező újságíró szavaira érdemes odafigyelni.
Állítása szerint a problémák ott kezdődtek, hogy az Electronic Arts és a Dice vezetőségének nagyon elnyerte a tetszését a 2019-es Modern Warfare, így mindenképp ebbe az irányba akarták elterelni a játékot, lényegében másolni a Call of Duty epizódot, amiből még nem lett volna akkora probléma, mint ami jelenleg van, beszámolója szerint emögött a szigorú sztenderdekhez történő ragaszkodás - azaz a szóról szóra történő másolás - áll, miközben nem engednek teret a stúdió kreatív munkatársainak, nem mellesleg az alkalmazottak által felvetett problémákat minduntalan figyelmen kívül hagyja a vezetőség, elég rossz hozzáállást tanúsítva.
Henderson állítását alátámasztja, hogy a kiadó ejti korábbi veterán battlefieldes streamereit és a népszerű Call of Duty streamereket igyekszik elhalászni a játék promózására, de a játékból is száműzték az eddig bevett class-rendszert és helyette a CoD operátoraihoz hasonló kerül bevezetésre, de ami a leginkább lényeges az egész cikkben, hogy felhívja a figyelmet a komoly stabilitási gondokra, alkalmazottak beszámolója szerint, féltik az állásukat, hogy ha a játék ilyen állapotban fog kikerülni az üzletekbe, márpedig a vezetőség jelenlegi hozzáállásával és a szűkös határidővel, nem tudják rendbe rakni a játékot.
Mától számítva, kerek egy hónap erre bizony kevés lesz, nem mellesleg két héttel korábban a CoD: Vanguarddal, majd pedig december 8-án a Halo Infinite-vel kerül két tűz közé.
Zerko
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése