Csupán egy blogjegyezésre futotta, de kaptunk 3 képet az új generációs szemüvegről, némi körítéssel.
Rég óta híresztelik, hogy készülget a PlayStation 5-höz az újabb virtuális valóság szemüveg, Hideaki Nishino, a PlayStation platform-élményekért felelős alelnöke pedig elérkezettnek látta az idejét, hogy képeken is megmutassa azt, miután a CES 2022-n januárban már megkaptuk a technikai részleteket, miszerint szemkövetéssel ellátott, lencsénként 2000x2040-es felbontású OLED kijelzők kapnak helyet a készülékben, melyek 90/120 Hz-en pörögnek majd, 110 fokos látószöget engedve viselőjének.
A PlayStation Blogon jelent meg három kép a szemüvegről és a hozzátartozó kontrollerekről, kihangsúlyozva, hogy nagy figyelmet szenteltek a tervezésnél az ergonómiának, hogy használat közben a játékos ne érzékelje a szerkezet viselését.
Annak ellenére sikerült a szemüveg tömegét csökkenteni, hogy motorikus visszajelzéssel is rendelkezni fog, valamint a szokott módon állítható lesz a fejpánt és a lencsék arctól való távolsága, továbbfejlesztve azzal a nem elhanyagolható funkcióval, hogy egy tárcsával a lencsék egymás közötti távolsága is testreszabható lesz.
Mindeközben az Apple virtuális szemüvegéről is érkeztek híresztelések - mert annak ellenére, hogy döcög a piac (a Valve bele is hasalt az Indexébe), szükségét érzik annak, hogy ők is gyártsanak egy saját márkát -, a megbízható forrásnak tekintett Mark Gurman írt arról, hogy a fejlesztési nehézségek végett csak jövőre kerül majd bemutatásra a realityOS-t futtató kiegészítő, erre a napokban rácáfolt a dél-koreai DigiTimes, beszállítói értesülései szerint sínen van a projekt és a második tesztfázison is átesett a szemüveg, aminek eredményeivel már elégedett volt az Apple vezetősége, tehát év végén már az üzletekben fog landolni a termék. Utóbbit erős fenntartásokkal kell kezelni, mert könnyen megeshet, hogy így alakul, de a DigiTimes a kevésbé megbízható lapok közé tartozik.
Zerko
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése